8 grudnia 2011

Karta Douglas

Witam was kochani. Jako że wielkimi krokami zbliżają się święta zaczynamy myśleć o prezentach. Ja swoje mam już z głowy. W poniedziałek wybrałam się do poznańskiego Douglas'a i kupiłam prezenty najbliższym. Dużym plusem w owej perfumerii jest to że od raz pakują na nasze życzenie prezenty co bardzo ułatwia sprawę. Będąc tam od razu wyrobiłam sobie kartę i zaznaczam że nie trzeba NIC KUPOWAĆ by ją zdobyć. Wystarczy podejść do osoby z perfumerii i zapytać o kartę. Od razu dostaniecie formularz do wypełnienia ze swoimi danymi a po 3-4 tygodnia do waszych domów dojdzie karta.
Jakie są z niej korzyści? Za każde 2 zł wydane dostaje się 1 pkt. Punkty możemy zbierać przez 2 lata. Gdy uzbieramy daną sumę punktów Douglas wysyła nam bon na zakupy na daną kwotę. Do tego w dzień naszych urodzin przychodzi bon rabatowy na -10% na każdą rzecz z perfumerii.
Jeśli robicie tam zakupy na prawdę warto posiadać taką kartę. Posiadacie już karty? Czy planujecie posiadać?


1 komentarz:

Anonimowy pisze...

ja też <3 ale lubie też frappucino czekoladowe :D