20 grudnia 2011

PARKA

Witam was, moje ostatnie nieobecności były spowodowane widokiem 0 obok słowa komentarz. Jednak postanowiłam wam coś napisać, bo ja czasem też wchodzę na blogi, oglądam i wychodzę nie zostawiając komentarza, ale jest to tylko w tedy kiedy nie mam czasu lub po prostu kompletny brak jakichkolwiek chęci na cokolwiek.
Jako że mój aparat nadal nie żyje, a zdjęcia które robi mój telefon są fatalnej jakości przedstawiam wam zdjęcia modelowa kurtek 'parek' które zakupiłam już grubo ponad 2 miesiące temu w H&M'ie. Tak strasznie spodobały mi się obie i po prostu nie mogłam się zdecydować i kupiłam dwie!
Jest to absolutny hit jeśli chodzi o sezon zimowy 2011/2012 i zapewne nie jedna z was już taką ma. Kurtki w rzeczywistości są identyczne jak na zdjęciach poniżej.
Tutaj jeszcze link do strony. Groszki.pl która także opisuje parkę jako najmodniejszą kurtkę '11/'12. Ta oto militarna kurtka w kolorze zielonym podbiła nie tylko serca właścicieli sieciówek ale także największych projektantów takich jak Phillip Lim, Guess czy Jean Paul Gaultier.

1.

2.
1. H&M - jest dokładnie za biodra z 'liskiem' dokoła kaptura, który można spokojnie odczepić.
2. H&M - jest dłuższa bo sięga przed samo kolano, a jak włożymy ręce do kieszeni to wierzcie mi rękawiczek nie potrzebujecie! Jest genialnie ciepła w kieszeniach, jakby były w środku obszyte polarem. Cudowna. Obie kurtki skradły moje serce dlatego są dwie a nie jedna, bo bym nie wybrała. Na samym początku myślałam że 1. jest cieplejsza jednak przy noszeniu okazało się że to ta 2. być może ze względu na długość.

3 komentarze:

miss_ladybird pisze...

ja postawiłam w tym roku na płaszczyki albo jak muszę to zwykła sportowa kurtka ;)

MartynaMolińska pisze...

Ja oczywiście też mam czarny płacz do bioder. Nie wyobrażam sobie go niemieć! Muszę mieć kurtkę pod którą mogę ubrać spódnice a'la Glamour czy koronkową sukienkę.

miss_ladybird pisze...

ja zazwyczaj orientuje się o braku takowej kurtki kiedy już mam idealnie dobrane buty :D